Muhasebe Yönetimi

Eski Düzen Hesap Takibine Son Verin

Ofis içi her türlü gelirlerinizi ve giderlerinizi kayıt altına alarak gelir / gider verilerinizi kolayca analiz edebilirsiniz.

Smart Law Hukuk Otomasyonu Muhasebe Yönetimi ile işlemlerin çok daha hızlı yapılabilmesi, işlem yapılan kasaların daha efektif kontrol edilebilmesi adına tüm muhasib işlemler sanal ortamdan kontrol edilmekte. Hangi personelin hangi işlemi yaptığı, hangi müvekkil için ne kadar masraf yaptığını hızlı bir şekilde tespit edebilir ve hem kendi ofisinizde ki genel muhasebe tablosunu detaylı olarak inceleyebilir hem de müvekkillerinizin talep etmiş olduğu raporları hızlı bir şekilde sunabilirsiniz.

Üstelik bu raporlamaları bulut sistemi ayrıcalığıyla ofis dışında da yapabilirsiniz.

Muhasebe Yönetiminde tüm müvekkillerin, personellerin, bağlı olarak çalışan hukuk bürolarının, merkez kasanın ve tanımlı olan banka kartların takibi ve raporlanması hatırlatmaları dahil detaylı olarak kullanabileceğiniz bir sistem karşınızda.

Ulaşacağınız bu raporlar sayesinde de genel istatistiki verilere sahip olarak hukuk büronuzun genel giderlerin minimum seviyeye indirilmesi ve gelirlerin arttırılması gibi finansal yönetim analizlerine sahip olabilirsiniz.

Temel işlevlerin yanı sıra, serbest meslek makbuzu takibi, muhasebe onay işlemleri ve daha bir çok işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlemler sayesinde zaman kaybını tamamen ortadan kaldırarak eski düzen hesap tutma yöntemlerinden de bir çırpıda kurtulmuş olursunuz.

Hukuk Bürosu Finans Yönetimi

  • Cari Hesap Detay Mizanı
  • Yapılan Harcamalar  Dökümü
  • Cari Hesap Muavin Raporu 
  • Cari Hesap Masraf Listesi
  • Güncel Cari Hesap Ekstresi 
  • Açılan veya Devam Eden Dosya Finansal Raporu
  • Dosya İçin Yapılan Masrafların Genel veya Özet Döküm Raporları
  • Dosya Ücretlendirmeler Raporu
  • Dosya Tahsilat Raporları
  • Dosya İçin Alınan Teminatlar Dökümü

Hesap ekstrelerinde masraf, ücret, dosya tahsil, dosya ödeme kalemlerinin tamamına ulaşmak mümkündür. Hazırlanan finans hesap raporları basılı olarak ya da E-posta ile müvekkile veya ofis içi paylaşımlarda mesajlaşma yöntemleriyle personellerinize  gönderilebilirsiniz.

Hukuk Otomasyon Yönetimi

Finansal Raporlamalar

Smart Law Hukuk Otomasyon Sistemi üst seviyede güvenlik ve kontrol imkanı sağlayan UYAP Uyumlu entegrasyonuyla hukuk bürosu çalışanlarının davalar, dosyalar ve diğer işlerin yönetimi konularında iş paylaşımı ve görev ataması yapabilir.

Hangi çalışanın hangi görev veya işle ilişkilendirildiğini tespit edebilir ve personellerinizin işine daha da konsantre olmasını sağlayabilirsiniz.

Hukuk Otomasyon Yönetimi

Smart Law Hukuk Otomasyon Muhasebe Yönetimi Sistemi ile hukuk bürosu çalışanlarınızın gerek dava ve dosya yönetimi konularında olsun gerekse müvekkil takip işlemlerinde olsun finansal anlamda takip etmesi gereken tüm konuları bir çatı altında topladık.

Smart Law Hukuk Bürosu Otomasyonu Muhasebe modülü ile masraflar, ücretler, tahsilatlar, müvekkil carileri, personel carileri, dosya ve muhasebe hesaplarınızı vermiş olduğunuz yetkilendirmeler sayesinde güvenli bir şekilde kullanabilme imkanı sunmaktadır.

Tanıtım Videosunu İzleyiniz

Adres

Büyükşehir Mh. Cumhuriyet Cad. No : 1 Ekinoks Residence E2 Blok
Kat : 2 Daire : 8 Beylikdüzü / İSTANBUL

Bize Ulaşın

Tel : 0 (212) 853 0 232
Mail : İnfo@smartlaw.com.tr